недеља, 12. април 2015.

Dnevni makeup

U današnjem postu ću vam predstaviti dnevnu varijantu mog makeup-a. Pošto imam jako lošu kameru, sve što koristim sam našla na netu i spojila. Nadam se da to neće pokvariti post. Ovo pišem drugi put, jer mi se prošli put obrisalo pred sam kraj.
Na početku utapkavam po celom licu ovaj Rimmel Wake Me Up tečni puder.
Da bih fiksirala tečni puder i da se ne bi razlio ukoliko se oznojim stavljam Rimmel Stay Matte puder.
Zatim uzimam NYX Natural paletu senki. U sam ugao oka (do nosa) i ispod kraja obrve stavljam 1. nijansu. Do pola kapka i do ispod obrve stavljam 4. nijansu, a od pola 5. Na prelaz između ove dve nijanse stavljam 2. nijansu.
Bourjois Liner Feutre ajlajnerom izvučem liniju uz trepavice gornjeg kapka.
Trepavice naglasim Miss Manga maskarom.
Rimmel Natural bronzer stavljam ispod jagodične kosti, na slepoočnice i ispod donje usne.
Rimmel Lasting Finish rumenilo stavljam na same jagodične kosti.
Karmin na usnama menjam od kombinacije do kombinacije, od raspoloženja do raspoloženja, ali za ovaj post sam izabrala ovaj NYX Matte karmin.
I to bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vam se svideo.

Svim čitaocima pravoslavne veroispovesti želim srećan Vaskrs. Hristos vaskrse!
With love, Marija.






1 коментар:

  1. predivnoo, obozavam sve proizvode, a posebno Miss Manga maskaru, stvarno fenomenalan izbor :)))

    dianadblogging.blogspot.com

    ОдговориИзбриши